سرفصل راه اندازی باشگاه مشتریان مدرس CRM استاد CRM
راه اندازی باشگاه مشتریان
اهداف دوره :
آشنایی شرکت کنندگان با اصول راه اندازی و راهبری باشگاه مشتری
مخاطبین:
مدیران ارشد، مدیران و کارشناسان بازرگانی، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی
سرفصل های راه اندازی باشگاه مشتریان
1. تعریف باشگاه مشتری
7. یکپارچه کردن باشگاه مشتری با سازمان
2. اثرات حفظ کنندگی یک باشگاه مشتری 8. پایگاه اطلاعاتی باشگاه مشتری
3. زنجیره حفظ کنندگی باشگاه مشتری 9. تشریح SOCIAL CRM و مسولیت اجتماعی
4. گامهای ایجاد یک باشگاه مشتری 10. بررسی استانداردISO26000 در مدیریت مسولیت اجتماعی سازمان
5. تحلیل رفتارمشتری و هدف گذاری باشگاه 11. ابزارهای موجود در ایران جهت راه اندازی باشگاه
6. چگونگی طراحی سناریوی باشگاه مشتری 12. مورد کاوی نمونه های ایرانی و بین المللی باشگاه مشتریان
برای مشاوره با ما تماس بگیرید
مدرس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
استاد CRM مدیریت ارتباط با مشتری
تدریس CRM مدیریت ارتباط با مشتری
استاد بهزاد حسین عباسی
با بیش از 1700 ساعت تدریس دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مشاور CRM
09121724677
09128724677